Contact

Contactgegevens
Voor vragen over de kaartverkoop kan je van maandag t/m vrijdag van 12.00 tot 15.00 uur bellen naar de telefonische helpdesk: 050 368 0368

Voor andere vragen zijn wij voorlopig alleen per mail bereikbaar:

Algemeen: info@grandtheatregroningen.nl
Niek vom Bruch, zakelijk leiding: n.bruch@grandfutura.nl
Marinke Kerkhoff, directie-assistent: marinke@grandfutura.nl
Judith Blankenberg, programmering: judith@grandfutura.nl
Annedore van Zalen, communicatie & marketing: annedore@grandfutura.nl

Openingstijden espressobar
De Espressobar in het Grand Theatre is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 18.00 uur en blijft open wanneer er ’s avonds een voorstelling is.

Kaartverkoop
Onze kaartverkoop gaat van start op maandag 1 augustus. Je kunt dan je kaartjes bestellen via deze website. Ook kan je vanaf 29 augustus op maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 18.00 uur kaartjes kopen bij de kassa van De Oosterpoort. Vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling is het ook mogelijk om in ons theatercafé kaartjes te kopen.

Telefonisch kaarten bestellen kan helaas niet. Om te bestellen moet je inloggen of een account aanmaken. Omdat de ticketsystemen van De Oosterpoort, Stadsschouwburg en het Grand Theatre Groningen gekoppeld zijn, kan je – als je al een account hebt – inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord van De Oosterpoort & de Stadsschouwburg. Op de kaartverkoop zijn de voorwaarden van De Oosterpoort & de Stadsschouwburg Groningen van toepassing.
> bekijk algemene voorwaarden

Toegankelijkheid
De voorstellingen in het Grand Theatre zijn helaas (nog) niet altijd toegankelijk voor rolstoelen. Neem voor vragen over de toegankelijkheid van voorstellingen per mail contact met ons op via info@grandtheatregroningen.nl. We kunnen dan samen kijken wat de mogelijkheden zijn.