NL/ENG

Veelgestelde vragen

Ik heb kaarten besteld en betaald vanaf mijn Apple en ik zie ze niet als bijlage in de mail.

Voor gebruikers van Mac Mail zijn de kaarten soms niet zichtbaar als attachment / bijlage. Dit is een probleem dat bij Mac Mail voorkomt bij bijlagen van meerdere systemen. In andere mail-programma's, of wanneer je je mail via een online mail-service (zoals gmail of icloud.com) opent, doet dit probleem zich niet voor. Op je Mac OSX computer kun je dit als volgt oplossen:

1) Via het de menu-balk optie 'Archief' kun je kiezen voor 'Bewaar bijlagen'. Zo kun je de E-tickets op je computer opslaan en vanaf daar printen.

2) Om de E-tickets gewoon te zien in Mac Mail, kun je proberen het probleem op te lossen door bij de menu-balk optie 'Postbus' te kiezen voor 'Bouw opnieuw op'. Wanneer dat geen soelaas biedt, raden we je aan de laatste versie van Mac OS te installeren met daarbij de nieuwste versie van Mac Mail.


Ik heb online kaarten besteld en betaald en een e-mail gekregen. Wat moet ik meenemen naar de voorstelling?

Het e-ticket, de bijlage bij de e-mail waarin staat 'status: betaald'. De barcode op het e-ticket wordt gescand in de entree van het gebouw. Heb je een e-ticket met korting gekocht, houd dan de kortingskaart bij de hand. Deze moet je laten zien samen met het e-ticket.

Moet ik het e-ticket uitprinten?
Als je een smartphone hebt, kun je de barcode laten scannen vanaf je telefoon. In alle andere gevallen: neem een print van het e-ticket (met daarop de barcode) mee. Een print van de bevestingse-mail is geen entreebewijs!

Ik heb online kaarten besteld en betaald maar geen e-tickets ontvangen.

- Als je voor de eerste keer kaarten bij ons besteld zit de e-mail met kaarten wellicht in de spambox van je e-mailprogramma.
- Het kan zijn dat er iets mis is gegaan met het terugleiden van de website van de bank naar onze website. Je kunt proberen jezelf de kaarten nogmaals toe te sturen. Log in op je account, selecteer de betreffende voorstelling en klik op 'Stuur kaarten.' Lukt dit niet, neem dan s.v.p. contact op met de kassa; 050 314 0550 of Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. en vermeld het ordernummer in de bevestingse-mail.

Ik heb per ongeluk e-tickets met korting gekocht maar ik heb geen kortingspas.
Bij de kassa van het Grand Theatre kun je voorafgaand aan de voorstelling het verschil bij betalen. Als je een e-ticket op Grand Pas tarief hebt gekocht, kun je ook alsnog een Grand Pas kopen.

Ik krijg de melding 'Je hebt geen bestelling' terwijl ik wel het aantal kaarten heb aangegeven.
Klik eerst op 'Kaarten toevoegen'. Als je alle kaarten die je wilt bestellen hebt toegevoegd, klik dan op 'Verder.'

Ik heb de e-tickets per e-mail ontvangen, maar ben de e-mail kwijt.
Je kunt jezelf de kaarten nogmaals toesturen. Log in op je account, selecteer de betreffende voorstelling en klik op 'Stuur kaarten.'

Hoe lang mag ik doen over een online bestelling?
Als je zeker wilt zijn van je kaarten, zorg dan dat je de bestelling binnen een half uur afrondt.

Ik ben het wachtwoord vergeten van mijn account.
Hier kun je een nieuwe aanmaken.

Kan ik gekochte kaarten ruilen?
Nee, de kassa neemt geen gekochte kaarten retour.

Krijgen studenten korting?
Ja, studenten betalen op vertoon van hun OV-studentenkaart meestal €12,50 i.p.v. €15,-. Kunstvakstudenten krijgen nog meer korting.

Waar kan ik het beste parkeren?
In de parkeergarage aan de Rademarkt. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar het Grand Theatre.

Is het theater rolstoeltoegankelijk?
De benedenzaal van het Grand Theatre is soms toegankelijk voor rolstoelen. Dit heeft te maken met het aantal beschikbare plaatsen, en daarmee de breedte van de tribune. Wil je zeker zijn van een plek, neem dan s.v.p. van te voren contact op met de kassa; 050 314 05 50.

Waarom zijn de kaarten ongeplaceerd?
Alle zitplaatsen in het Grand Theatre bieden goed zicht op het podium. Er is geen onderverdeling in rangen nodig.

Is er een garderobe?
Het Grand Theatre heeft een onbewaakte garderobe, naast de foyer.

Kan ik een rondleiding krijgen door het Grand Theatre?
We geven graag rondleidingen door het theatergebouw. Een rondleiding is, in overleg, voorafgaand aan of na afloop van een voorstelling voor groepen vanaf 4 personen. Er zijn geen kosten aan verbonden. Voor meer informatie en opgave, bel de kassa: 050 314 05 50.

benedenzaal_website_rondleiding
Grand Theatre Groningen
Grote markt 35
9711 LV Groningen

+31 (0)50 314 05 50 (Kassa)
+31 (0)50 314 46 44 (Kantoor)

info@grandtheatregroningen.nl